מערכת Ding מאפשרת לכם לנהל ביעילות קריאות שירות עבור המבנים והדיירים שלכם. הנה מדריך מפורט להגדרת קריאות שירות במערכת:
1. הגדרת קריאות שירות :
ממשק זה מיועד לאדמיניסטרטורים ולמנהלי מערכות שמבקשים לנהל את קריאות השירות בארגון בצורה מסודרת ואפקטיבית.
2. קטגוריות שירות:
בצד הימני של הממשק ניתן לראות רשימה של קטגוריות שירות שונות כגון:
- גינון (תמונה של צמח),
- חשמל (תמונה של ברק),
- כיבוי אש (תמונה של מטף),
- ניקיון (תמונה של מטאטא),
ועוד קטגוריות אחרות.
לכל קטגוריה יש כפתור הפעלה/כיבוי (טוגל), המאפשר לקבוע האם השירות יהיה פעיל או לא. לדוגמה, אם רוצים לאפשר קריאות שירות עבור חשמל, יש לוודא שהקטגוריה מופעלת.
3. הגדרת עדיפויות לקריאות שירות:
בחלק העליון של הממשק ניתן לקבוע עדיפות לטיפול בקריאה:
- רגיל - טיפול שגרתי בקריאה.
- דחוף - קריאה בעלת דחיפות גבוהה שיש לטפל בה במהירות.
בחירת העדיפות תשפיע על האופן שבו הקריאות יופנו לצוותי הטיפול ועל מהירות התגובה הצפויה.
4. גורמי טיפול בקריאות (גורמי טיפול בקריאה מסוג מעליות):
בחלק המרכזי של הממשק ניתן להגדיר את גורמי הטיפול בקריאות שירות ספציפיות. ניתן לבחור גורמים לפי תחומים שונים או לפי התאמות אחרות. לחיצה על "רשימת גורמי טיפול" תאפשר לבחור את הגורם הרלוונטי לקריאה הנוכחית.
5. תזמון והגדרת סוגי טיפול:
בתחתית הממשק ישנם שדות לבחירת הגדרות נוספות, כגון:
- כמה זמן אמור לקחת הטיפול בנושא מעליות? - מאפשר להגדיר זמן מקסימלי לטיפול בקריאה מסוימת.
- התחלת טיפול מיידית? - האם הקריאה תעבור לטיפול מיידי עם פתיחתה או לאחר פרק זמן מוגדר.
6. ניהול קריאות בצורה מסודרת:
באמצעות ממשק זה ניתן להגדיר בצורה ברורה וממוקדת כיצד לטפל בקריאות שירות בכל קטגוריה, מה שמבטיח ניהול יעיל של המשאבים והזמן הנדרש לכל קריאה.
Related Articles
קריאות שירות
מערכת Ding מציעה ממשק ייעודי לניהול קריאות שירות, המאפשר טיפול יעיל ומהיר בכל תקלה או בעיה שמתעוררת במבנה. בעזרת ממשק זה, הדיירים יכולים לדווח על בעיות, והמנהלים יכולים לטפל בהן בצורה מסודרת תוך מעקב אחר סטטוס הקריאה. במאמר זה נפרט כיצד להשתמש בממשק ...
הגדרות בניין במערכת DING
הגדרת פרטי הבניין במערכת ding.co.il ניהול מבנה מגורים דורש שמירה מדויקת ועדכנית של פרטי הבניין, על מנת להבטיח שכל התהליכים יתבצעו בצורה חלקה ויעילה. מערכת ding.co.il מאפשרת הקמת מסד נתונים לניהול כולל של מבנה המגורים. להלן הסבר עבור כל שלב במערכת ...
עדכון וטיפול בקריאת שירות
אחת התכונות החשובות במערכת היא היכולת לטפל בקריאות שירות. מדריך זה יסביר כיצד לטפל ולעדכן קריאות שירות ואיך למלא את הפרטים בכרטיס הקריאה. כניסה למערכת היכנסו למערכת Ding הזינו את פרטי ההתחברות שלכם לאחר הכניסה, נווטו לאזור ניהול קריאות השירות צפייה ...
ניהול דיירים
עמוד "דיירים" מאפשר לך לנהל בצורה יעילה את כל דיירי הבניין ולבצע פעולות שונות הנוגעות לתקשורת ולניהול. להלן הסבר מפורט על האפשרויות הזמינות בעמוד זה. מבנה עמוד הדיירים: העמוד מחולק לכמה קטגוריות מרכזיות: רשימת כל הדיירים: בעמוד זה תוכל לראות את כל ...
הרשאות ניהול לבעל תפקיד
מערכת Ding לניהול מבנים ודיירים, שמאפשרת למנהלים להעניק הרשאות שונות למשתמשים בהתאם לצרכים השונים של הניהול היומיומי. מתן הרשאות נכונות מאפשרת לחלק את האחריות ולהבטיח תפקוד יעיל של המערכת. במאמר זה נעסוק באופן הגדרת ההרשאות בפרופיל האישי של המשתמשים ...