מתקנים ואחזקות - יומן אחזקה

מתקנים ואחזקות - יומן אחזקה

מטרת יומן האחזקה, הוא לשקף לועד את פעולות האחזקה הנדרשות, בכל חודש. 


סוגי אירועים ביומן האחזקה


יומן האחזקה מציג שלושה סוגי אירועים:

1. אירועי אחזקה תדירים

- אחזקה תקופתית מחזורית, כפי שנקבעה בהגדרות המתקן

- מציג: שם המתקן, שם המשימה, תאריך ושעת התחלה

2. אירוע אחזקה יחיד

מאפשר לוועד לקבוע אירוע ביומן האחזקה, ולקבל על כך התראה.

מתי נשתמש בזה?

דוגמא: אם נקבע אירוע אחזקה מחזורי למתקן כלשהו, ייתכן שועד הבית ירצה לבצע בדיקה מקדימה יום לפני כן. כדי לא לשכוח, יכול ועד הבית לקבוע ביומן אירוע ״בדיקה מקדימה״.

ניווט בלוח השנה

חיפוש

- חיפוש חופשי לפי שם המתקן

- חיפוש לפי קטגוריה

תצוגות זמן

- חודש - תצוגת חודש מלא

ניווט בזמן

- היום - קפיצה מהירה ליום הנוכחי

- חצים ימין/שמאל - מעבר בין חודשים

- בוחר תאריך - קפיצה לתאריך בחודש ספציפי

הוספת אירוע אחזקה יחיד

שיטה 1: לחיצה על תאריך

1. לחץ על התאריך הרצוי בלוח השנה

2. ייפתח חלון הוספת אירוע

שיטה 2: כפתור "הוסף אירוע"

1. לחץ על כפתור "הוסף אירוע תחזוקה" בראש הלוח

2. ייפתח חלון הוספת אירוע


    • Related Articles

    • מתקנים ואחזקות - רשומת תחזוקה

      מתי רשומת תחזוקה מופיעה? רשומות תחזוקה נוצרות ומופיעות בטאב "תחזוקה" של המתקן כאשר: 1. כאשר מגיע מועד ההתראה על תחזוקת המתקן (פרק הזמן שהוגדר ב-״תזמון לתזכורת״) 2. מתועד אירוע תחזוקה שכבר בוצע כותרת הרשומה - תאריך יעד - מתי התחזוקה אמורה להתבצע / ...
    • מתקנים ואחזקות - הוספת מתקן חדש

      תהליך ההוספה 1. לחץ על כפתור "הוסף מתקן חדש" בפינה השמאלית העליונה 2. ייפתח מסך צד עם 4 טאבים טאב 1: כללי השלם את השדות הבאים: פרטים בסיסיים - שם המתקן* - שם המתאר את המתקן (חובה) - קטגוריה* - לאיזה קטגוריה שייך המתקן, לדוגמה: אינסטלציה, חשמל (חובה) ...
    • מתקנים ואחזקות - מסך המתקנים הראשי

      מערכת ניהול המתקנים מאפשרת לעקוב אחר כל המתקנים בבניין, לתזמן תחזוקה שוטפת, ולנהל את היסטוריית התחזוקה של כל מתקן. סקירת המסך בדף הראשי של מסך המתקנים, אפשר לראות: אזור הסינון (צד ימין) - חיפוש חופשי - חפש מתקן לפי שם - סטטוס מתקן - סנן לפי סטטוס ...
    • קריאות שירות

      מערכת Ding מציעה ממשק ייעודי לניהול קריאות שירות, המאפשר טיפול יעיל ומהיר בכל תקלה או בעיה שמתעוררת במבנה. בעזרת ממשק זה, הדיירים יכולים לדווח על בעיות, והמנהלים יכולים לטפל בהן בצורה מסודרת תוך מעקב אחר סטטוס הקריאה. במאמר זה נפרט כיצד להשתמש בממשק ...
    • כיצד להגדיר קריאות שירות במערכת

      מערכת Ding מאפשרת לכם לנהל ביעילות קריאות שירות עבור המבנים והדיירים שלכם. הנה מדריך מפורט להגדרת קריאות שירות במערכת: 1. הגדרת קריאות שירות : ממשק זה מיועד לאדמיניסטרטורים ולמנהלי מערכות שמבקשים לנהל את קריאות השירות בארגון בצורה מסודרת ואפקטיבית. ...