איך להגדיר את גורמי הטיפול בקריאת השירות
כאן לא ניתן להגדיר את גורמי הטיפול אלא רק לבחור אותם מתוך הרשימה.
אין גורמי טיפול ברשימה? זה אומר שהם לא הוגדרו עדיין.
כדי להגדיר אותם צריך לצאת ממסך קריאות שירות ולהיכנס למסך 'בעלי תפקידים'> לחיצה על
'להוסיף בעל.ת תפקיד' ולהזין את גורמי הטיפול וההרשאות המתאימות להם.
בטבלה זו מופיעים כל בעלי התפקידים בבניין. לכל קטגוריה ניתן להגדיר גורם מטפל אחד או יותר אשר יישא באחריות לטיפול באותה קטגוריה. כאשר נבחרו גורמים מטפלים לקטגוריה מסוימת, הם יקבלו הודעה אוטומטית בכל פעם שתיפתח קריאת שירות בקטגוריה זו.
חשוב לציין: במקרים שבהם לא שויך גורם מטפל לקטגוריה מסוימת, תישלח הודעה לכל בעלי התפקידים בבניין המורשים לטפל ב'קריאות שירות' בעת פתיחת קריאה.
התחלת טיפול:
כמה זמן יעבור מרגע פתיחת הקריאה ועד לתחילת הטיפול בבעיה.
לדוגמה: ניתן להגדיר שבעיית חשמל צריכה להיות מטופלת תוך שעה מרגע פתיחת הקריאה, אך גינון יכול להיות מטופל תוך שבוע מרגע הקריאה.
סיום טיפול:
מהו הזמן הכולל שהקצבת לטיפול בקריאה?
אם יזוהה עיכוב, הקריאה תופיע במסך 'חריגה מזמני טיפול' ואפשר יהיה לדעת איזו קריאה לא טופלה בזמן שנקבע עבורה
כדאי לשים לב!
במידה ופתחת את האופציה של קריאות לנכס פרטי, דיירים ודיירות יוכלו להזמין גורמי טיפול לנכס הפרטי שלהם, ולפתוח קריאות שירות פרטיות. זה לא מתאים לכל בניין ולכן כדאי לשים לב מתי זה מתאפשר.