הגדרות קריאות שירות

הגדרות קריאות שירות

איך להגדיר את גורמי הטיפול בקריאת השירות



כדאי לשים לב

כאן לא ניתן להגדיר את גורמי הטיפול אלא רק לבחור אותם מתוך הרשימה.

אין גורמי טיפול ברשימה? זה אומר שהם לא הוגדרו עדיין.

כדי להגדיר אותם  צריך לצאת ממסך קריאות שירות ולהיכנס למסך 'בעלי תפקידים'> לחיצה על

'להוסיף בעל.ת תפקיד' ולהזין את גורמי הטיפול וההרשאות המתאימות להם.

אחרי שיוגדרו במסך 'בעלי תפקידים', הם יופיעו ברשימת גורמי הטיפול וניתן יהיה לשייך אותם לקריאות השירות.




האם הדיירים יוכלו לפתוח קריאות שירות?



הדיירים יוכלו לפתוח קריאות שירות באפליקציה שלהם - רק בקטגוריות שקבעת בהגדרות קריאות השירות. לדוגמה: אם לא סימנת בהגדרות "גינון" כתחום קריאות שירות של הבניין, הדיירים לא יוכלו לפתוח קריאות שירות הקשורות בגינון.




מהי 'רמת דחיפות' בהגדרות קריאות שירות?

רמת דחיפות נועדה לקבוע את מהירות הטיפול בתקלה. הרמה שתיבחר תהיה ברירת המחדל וניתן יהיה לשנות אותה בכל פעם שנפתחת קריאה חדשה, לפי מצב הבעיה בזמן אמת.



איזה קטגוריות קריאות שירות כדאי לבחור?


      



צריך ללחוץ על כל קטגוריות קריאות השירות הרלוונטיות לבניין שלך.
לדוגמה: אם אין אינטרקום בבניין, אין צורך לסמן 'אינטרקום' כקטגוריה לקריאות שירות.
חשוב לזכור כי הדיירים יוכלו לפתוח קריאות שירות באפליקציה שלהם - רק בקטגוריות שקבעת כאן.





הגדרת גורמי טיפול

בטבלה זו מופיעים כל בעלי התפקידים בבניין. לכל קטגוריה ניתן להגדיר גורם מטפל אחד או יותר אשר יישא באחריות לטיפול באותה קטגוריה. כאשר נבחרו גורמים מטפלים לקטגוריה מסוימת, הם יקבלו הודעה אוטומטית בכל פעם שתיפתח קריאת שירות בקטגוריה זו.

חשוב לציין: במקרים שבהם לא שויך גורם מטפל לקטגוריה מסוימת, תישלח הודעה לכל בעלי התפקידים בבניין המורשים לטפל ב'קריאות שירות' בעת פתיחת קריאה.




מה המשמעות של זמני התחלת וסיום טיפול?

התחלת טיפול:

כמה זמן יעבור מרגע פתיחת הקריאה ועד לתחילת הטיפול בבעיה.

לדוגמה: ניתן להגדיר שבעיית חשמל צריכה להיות מטופלת תוך שעה מרגע פתיחת הקריאה, אך גינון יכול להיות מטופל תוך שבוע מרגע הקריאה.

סיום טיפול:

מהו הזמן הכולל שהקצבת לטיפול בקריאה?

אם יזוהה עיכוב, הקריאה תופיע במסך 'חריגה מזמני טיפול' ואפשר יהיה לדעת איזו קריאה לא טופלה בזמן שנקבע עבורה





האם ניתן לפתוח קריאות שירות עבור נכס פרטי?
כן, ניתן לפתוח קריאות שירות עבור נכס פרטי.

כדאי לשים לב!

במידה ופתחת את האופציה של קריאות לנכס פרטי, דיירים ודיירות יוכלו להזמין גורמי טיפול לנכס הפרטי שלהם, ולפתוח קריאות שירות פרטיות. זה לא מתאים לכל בניין ולכן כדאי לשים לב מתי זה מתאפשר.



    • Related Articles

    • כיצד להגדיר קריאות שירות במערכת

      מערכת Ding מאפשרת לכם לנהל ביעילות קריאות שירות עבור המבנים והדיירים שלכם. הנה מדריך מפורט להגדרת קריאות שירות במערכת: 1. הגדרת קריאות שירות : ממשק זה מיועד לאדמיניסטרטורים ולמנהלי מערכות שמבקשים לנהל את קריאות השירות בארגון בצורה מסודרת ואפקטיבית. ...
    • קריאות שירות

      מערכת Ding מציעה ממשק ייעודי לניהול קריאות שירות, המאפשר טיפול יעיל ומהיר בכל תקלה או בעיה שמתעוררת במבנה. בעזרת ממשק זה, הדיירים יכולים לדווח על בעיות, והמנהלים יכולים לטפל בהן בצורה מסודרת תוך מעקב אחר סטטוס הקריאה. במאמר זה נפרט כיצד להשתמש בממשק ...
    • עדכון וטיפול בקריאת שירות

      אחת התכונות החשובות במערכת היא היכולת לטפל בקריאות שירות. מדריך זה יסביר כיצד לטפל ולעדכן קריאות שירות ואיך למלא את הפרטים בכרטיס הקריאה. כניסה למערכת היכנסו למערכת Ding הזינו את פרטי ההתחברות שלכם לאחר הכניסה, נווטו לאזור ניהול קריאות השירות צפייה ...
    • הגדרות בניין במערכת DING

      הגדרת פרטי הבניין במערכת ding.co.il ניהול מבנה מגורים דורש שמירה מדויקת ועדכנית של פרטי הבניין, על מנת להבטיח שכל התהליכים יתבצעו בצורה חלקה ויעילה. מערכת ding.co.il מאפשרת הקמת מסד נתונים לניהול כולל של מבנה המגורים. להלן הסבר עבור כל שלב במערכת ...
    • מסך 'הגדרות בניין'

      מאפייני הבניין במסך זה ניתן לעדכן ולהציג את המאפיינים הכלליים של הבניין: פרטים כלליים: הצגת מידע על מספר הקומות, הדירות למגורים, והנכסים המסחריים בבניין. עדכון מאפיינים: ניתן לעדכן את מספר הנכסים המסחריים. ניתן לעדכן את מספר הדירות למגורים. ניתן ...