הגיע הזמן להכיר את דינג
שאלה: מה ניתן לעשות במקרה של בעיה או תקלה בבניין (כמו מעלית שנתקעה או מנורה שנעלמה)?
תשובה: ניתן לפתוח קריאת שירות באפליקציה באותו רגע, והיא תישלח מיד לוועד הבית ואנשי המקצוע, כולל תיאור ותמונת התקלה, כך שהם יוכלו להתחיל לטפל בבעיה במהירות.
שאלה: איך האפליקציה מטפלת בחישוב מיסי ועד?
תשובה: האפליקציה מחליפה את המיגרנה שבחישוב מיסי ועד ומבצעת את הפעולה בצורה דיגיטלית ונוחה. היא מאפשרת לשלוח דרישות תשלום, ולקבל את הכספים בצורה אוטומטית.
שאלה: אילו אמצעי תשלום ניתן להשתמש בהם דרך האפליקציה?
תשובה: ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, צ'ק להפקדה עצמית או העברה בנקאית. התשלומים מעובדים באופן דיגיטלי דרך האפליקציה.
שאלה: האם יש עמלה על תשלום באמצעות כרטיס אשראי?
תשובה: כן, יש עמלה על תשלומים באמצעות כרטיס אשראי, והגובה שלה נקבע לפי סוג הכרטיס. ניתן לבחור האם העמלה תהיה על חשבון הוועד או על חשבון הדייר.
שאלה: איך האפליקציה מסייעת בניהול הכספים?
תשובה: האפליקציה עוקבת אחר תשלומי הדיירים באמצעות דוחות גבייה שונים ומאפשרת מעקב מהיר ונוח אחר מצב החובות וההכנסות.
שאלה: איך מתבצע גבייה והעברת כספים דרך האפליקציה?
תשובה: כל בניין מנוי מקבל מספר חשבון ייחודי בבנק ירושלים, והכספים שנגבים מועברים ישירות לחשבון הייעודי של הוועד או החברה המנהלת.
שאלה: איך מתבצע מעקב אחר תשלומים ידניים?
תשובה: במערכת הגבייה ניתן לסמן תשלומים שנגבו ידנית, והקבלה על התשלום מונפקת אוטומטית ברגע הזנת התשלום במערכת.

הורידו את עלון המידע של דינג