דינג - נעים להכיר

דינג - נעים להכיר

הגיע הזמן להכיר את דינג

שאלה: מה ניתן לעשות במקרה של בעיה או תקלה בבניין (כמו מעלית שנתקעה או מנורה שנעלמה)?
תשובה: ניתן לפתוח קריאת שירות באפליקציה באותו רגע, והיא תישלח מיד לוועד הבית ואנשי המקצוע, כולל תיאור ותמונת התקלה, כך שהם יוכלו להתחיל לטפל בבעיה במהירות.


שאלה: איך האפליקציה מטפלת בחישוב מיסי ועד?
תשובה: האפליקציה מחליפה את המיגרנה שבחישוב מיסי ועד ומבצעת את הפעולה בצורה דיגיטלית ונוחה. היא מאפשרת לשלוח דרישות תשלום, ולקבל את הכספים בצורה אוטומטית.


שאלה: אילו אמצעי תשלום ניתן להשתמש בהם דרך האפליקציה?
תשובה: ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, צ'ק להפקדה עצמית או העברה בנקאית. התשלומים מעובדים באופן דיגיטלי דרך האפליקציה.

שאלה: האם יש עמלה על תשלום באמצעות כרטיס אשראי?
תשובה: כן, יש עמלה על תשלומים באמצעות כרטיס אשראי, והגובה שלה נקבע לפי סוג הכרטיס. ניתן לבחור האם העמלה תהיה על חשבון הוועד או על חשבון הדייר.

שאלה: איך האפליקציה מסייעת בניהול הכספים?
תשובה: האפליקציה עוקבת אחר תשלומי הדיירים באמצעות דוחות גבייה שונים ומאפשרת מעקב מהיר ונוח אחר מצב החובות וההכנסות.

שאלה: איך מתבצע גבייה והעברת כספים דרך האפליקציה?
תשובה: כל בניין מנוי מקבל מספר חשבון ייחודי בבנק ירושלים, והכספים שנגבים מועברים ישירות לחשבון הייעודי של הוועד או החברה המנהלת.

שאלה: איך מתבצע מעקב אחר תשלומים ידניים?
תשובה: במערכת הגבייה ניתן לסמן תשלומים שנגבו ידנית, והקבלה על התשלום מונפקת אוטומטית ברגע הזנת התשלום במערכת.



הורידו את עלון המידע של דינג



    • Related Articles

    • הפקת קבלה ידנית לדייר

      רישום תשלום 1. התחברות למערכת דינג פתח את הדפדפן והיכנס לעמוד ההתחברות של לוח הבקרה של דינג. הכנס את פרטי ההתחברות שלך כדי לגשת למערכת. 2. מעבר לעמוד חובות דיירים בלוח הבקרה הראשי, מצא ולחץ על האפשרות שנקראת "חובות דיירים". בעמוד זה יופיעו כל הדיירים ...